زمان تحویل کالا

  • تهران :

   ‎

- سفارشات توسط پیک موتوری همکار ارسال گردیده و حداکثر تا یک روز کاری به دست شما می‎رسد.

 ‎

  • شهرهای آبادان - آمل - اراك - اردبیل - ارومیه - ایلام - اصفهان - اندیمشک – شهر جدید اندیشه  - اسلامشهر - اهواز - بابل - بابلسر - بجنورد - بروجن - بروجرد - بناب - بندرامام - بندرعباس - بندرترکمن - بوشهر - بیرجند - تبریز - تنکابن - چالوس - چابهار - آباد خرم - خرمشهر - خوي - خوانسار - دزفول - رشت - رفسنجان - زاهدان - زنجان - ساري - ساوه - سمنان - سنندج - سبزوار - سقز - سیرجان - شاهرود - شهرکرد - شیراز -  طبس- عجب شیر - عسلویه - فریدون کنار - قائمشهر - قائن - قزوین - قشم - قم - کاشان - کرج - کرمان - کرمانشاه - کردکوی - کیش - گرگان - گلپایگان - گنبد - ماهشهر - مراغه - مشهد - ملکان - لاهیجان - نیشابور - نوشهر - همدان - یاسوج - یزد :

   ‎

- سفارشات توسط شرکت پست خصوصی ارسال گردیده و حداکثر تا سه روز کاری به دست شما می‎رسد.

 ‎

  • سایر شهرها و روستا‎ها :

   ‎

- سفارشات توسط شرکت پست دولتی ارسال گردیده و حداکثر تا یک هفته کاری به دست شما می‎رسد.

   

هزینه ارسال

  • شهر تهران : هزینه ارسال 5000 تومان می‎باشد. محدوده تحت پوشش تهران عبارت است: از نوار بزرگراه‎های آزادگان و بسیج تا انتهای تهران‎پارس و شمال تهران
  • سایر مناطق : هزینه ارسال 12000 تومان می‎باشد.
  • هزینه ارسال سفارشات بالای 150000 تومان شهر تهران رایگان می‎باشد.

    

بازگشت کالا تا ۷روز

  • ما به شما اعتماد داریم. اما محصولات چارلی اغلب محصولات شخصی هستند که شامل ملاحظات بهداشتی می‎گردند. در صورتی که کالا در وضعیت اولیه بوده و شرایط بازگشت کالا (درج شده در ذیل) را داشته باشد تا 7 روز پس از تحویل سفارش، می‎توانید کالا را به چارلی برگردانید.

  ‎

شرایط بازگشت کالا

  • عدم تطابق بسته تحویل گرفته شده و کالای سفارش داده شده از طریق سایت :

خواهشمندیم در هنگام تحویل گرفتن کالا از همکاران پست، اطلاعات درج شده روی بسته را به دقت مطالعه نمایید. درصورت مشاهده هرگونه مغایرت لطفا از باز کردن بسته خودداری نمایید و با دفتر فروشگاه چارلی تماس بگیرید تا همکاران بخش خدمات مشتریان هماهنگی‎های لازم جهت ارسال کالا را انجام دهند.

 ‎

  •  ایراد کالای خریداری شده :

 چنانچه بعد از باز کردن کالا مشخص گردید کالا داری ایراداتی از قبیل پارگی، زدگی، مغایرت رنگ داشت، در حداقل زمان ممکن با دفتر فروشگاه چارلی تماس بگیرید. درصورت تایید کارشناسان فنی مبنی بر بازگشت کالا هماهنگی‎های لازم صورت می‎گیرد. در صورتی که خرابی ناشی از استفاده ناصحیح مشتری باشد بسته مجددا برای مشتری فرستاده می‎­شود و تمام هزینه‎های جابجایی بر عهده مشتری می‎باشد.

 ‎

  •  مغایرت سایز کالا :

استفاده از این خدمات درصورتی امکان‎پذیر است که کالا در وضعیت اولیه و نو باشد و مشتری موظف است طی مدت حداکثر ۲۴ساعت "درخواست بازگشت به علت مغایرت سایز" را به دفتر فروشگاه اعلام نماید. کیف‎ها و محصولاتی که سایز ندارند شامل این بند نمی‎شوند.

‎ 

  ‎

هزینه بازگشت کالا

  • درصورت داشتن شرایط بازگشت کالا هزینه ارسال و بازگشت کالا بر عهده فروشگاه خواهد بود.
  • در صورت عدم تایید تیم کارشناسان مبنی بر دارابودن شرایط ضمانت بازگشت، هزینه بازگشت  و ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

 ‎